Monday 11 June 2012

Aduhai , Terengganu


Assalamualaikum , 


Sebenarnya tak ada benda nak cerita . Tapi disebabkan tangan ni dah ada atas keyboard saya menaip je la . Hahaha . Hurm , disebabkan saya study di Terengganu , so , perbezaan hari dengan Selangor membuatkan saya silap tengok jadual . Kan 3 negeri iaitu Terengganu , Kelantan dan Kedah hari cuti mereka hari Jumaat , dan Sabtu . Hujung minggu 3 negeri ini adalah Sabtu . Kalau negeri lain kan hujung minggu adalah Ahad . Nak cerita sejarahnya amatlah tidak mampu malam ni . Lain kalilah . Atau ada yang tak sabar tu boleh search sejarah 3 negeri ni . Saya jumpa ni je , kat Sini .

Tengok jadual saya ni . Haha . Mula kuliah
pukul 10 tau . So , pagi tu sesuka hati lorh . (^_^)V

Ok , bubye . Nanti kita cercite lagi . Wassalam . 

No comments:

Post a Comment