Tuesday 15 May 2012

Dapat Surat Tawaran !


Assalamualaikum , alhamdulillah . Setinggi-tinggi kesyukuran kepada Ilahi . Pada jam 11.28 a.m , saya telah pun dapat surat tawaran daripada Universiti Sultan Zainal Abidin (UNiSZA) . Ayah bagi , terus melompat macam hantu pocong ! Padahal dah tahu dapat UNiSZA melalui UPU . Memang la , surat tu macam bukti yang saya betul-betul dapat situ la kan . Huh , excited ! 

Surat Tawaran .
Lepas dapat je surat tawaran tu , terus pergi tadika mak ude untuk print out kan buku maklumat pelajar dan buku pemeriksaan kesihatan . Petang tu juga isi semua maklumat . Allahu Akbar ! Ilmu Allah itu sudah memanggil-manggil . Semoga semangat ini berterusan .

Nampak kan ? Boleh baca . ^_^

Ok , besok pegi medical check-up dekat Hospital Kem Terendak , Melaka . Mungkin akan pergi . Hurm ... Jauhkan ? Hehehe . Angah saya ada dekat situ . So , insyaAllah , urusan di situ akan memudahkan saya kerana di bantu oleh angah . Angah kerja sebagai pembantu hospital di situ . Lepas buat medical check-up , insyaAllah pergi shopping di Mydin Hyper , Melaka . Sebab kenapa ? Murah tau ! Puas kalau beli di Mydin . Puas gila ! Tiba2 , mood shopping . Hehe . shopping barang keperluan je kot . Ok ! Terima Kasih sudi dengar celoteh saya .

- maassalamah ! -

No comments:

Post a Comment